Upravit stránku

INGREDIENCE:

  • 1 zralé avokádo (cca 2OO g)
  • 2 lžičky medu (případně si přidejte dle chuti)
  • 10 g chia semínek
  • 200 ml mléka (nejlépe mandlového) - neměla jsem k dispozici, tak jsem použila klasické 1,5%
  • semínka z vanilkového lusku (dodá dezertu tu správnou chuť)

POSTUP:

Avokádo zbavíme slupky, vyndáme pecku a rozmixujeme ponorným mixérem s medem, mlékem a chia semínky.
Na ozdobu jsem použila kustovnici čínskou a doma pražené vlašské ořechy.

Dobrou chuť.

Proč jíst AVOKÁDO?

  • Je bohatým zdrojem spousty vitaminů a minerálních látek.
  • Vysoký zdroj vlákniny - na dlouhou dobu nás zasytí. Vláknina nám pomáhá k tomu, aby se potraviny pomaleji vstřebávaly a tím nedocházelo k ukládání do tukových zásob
  • Avokádo sice obsahuje hodně tuku, ale není tuk jako tuk. Tato zelenina obsahuje ty správné tuky (mononenasycené), které se neukládají jako tělesný tuk.
  • Nemusíte se ho bát tedy ani při hubnutí (ale samozřejmě ne v neomezeném množství). :-)

Jak Vám avokádový pudink chutná?

  • Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné. Po kliknutí na "Odeslat", bude zpráva zaslána na můj e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Nahoru