Upravit stránku

INGREDIENCE:

  • 2 menší cukety (nebo 1 střední)
  • cibule 
  • česnek
  • hovězí maso - nejlépe doma namleté
  • rajčata
  • mozzarella
  • cottage sýr
  • parmazán
  • olej
  • dochucení - sůl, pepř, oregano, bazalka, nebo vaše oblíbené koření

POSTUP:

Na troše oleje si do zlatova orestujeme na jemno nakrájenou cibulku, následně přidáme česnek a mleté hovězí maso. Vše společně restujeme a dochutíme solí, pepřem, bazalkou a oreganem. 

Mezitím si nakrájíme rajčata na plátky a cuketu na tenké proužky (na krájení tenkých plátků cukety používám škrabku na brambory). 

Připravíme si zapékací nádobu, kterou vytřeme máslem. Poté vrstvíme nejprve plátky cukety, restované mleté maso, rajčata, parmazán, cottage sýr a takto střídáme až budeme mít suroviny spotřebované. Poslední vrstvu tvoří plátky cukety, které posypeme větší vrstvou parmazánu a na kolečka nakrájenou mozzarellou. 

Pečeme v troubě při 200 stupních cca 15 minut - nejprve zakryté alobalem. Po 15 minutách alobal sundáme a pečeme odkryté ještě cca 10 minut do zezlátnutí sýra

Věřím, že vám toto jídlo bude chutnat a těším se na vaše reakce.
Dobrou chuť.

Fotogalerie Cuketové lasagne - fitness verze - ingredience, příprava

  • Cuketové lasagne - fitness verze ingredience
  • Cuketové lasagne - fitness verze - plátky cuket
  • Cuketové lasagne - fitness verze
  • Cuketové lasagne - fitness verze - příprava
  • Cuketové lasagne - fitness verze - příprava
  • Cuketové lasagne - fitness verze
  • Lasagne z cuket- fitness verze
Nahoru