Upravit stránku
Špaldovo - lučinové tyčinky - tip na svačinu do školy

Recept na domácí zapékané müsli

Jaká je Vaše oblíbená snídaně? U mě dlouhou dobu vyhrával jogurt s müsli a s čerstvým ovocem. V poslední době mi přestalo kupované müsli chutnat, takže jsem se vrátila zpátky k obyčejným vločkám.

Díky kamarádce Evě Kavalírové, která mě inspirovala, jsem si začala připravovat domácí müsli doma.

Snídáme zdravě - i s dětmi - jogurt, müsli a ovoce

Na které jídlo během dne se těšíte nejvíce? U mě je to jednozačně SNÍDANĚ! Rozhodně nepatřím k těm, kdo ráno nesnídá. Bez snídaně se z domu neodchází, učím to i svoje děti. :-) 

Tvarohové mini palačinky plné bílkovin

Jsem tady s novou inspirací na snídani, která potěší i největší "dietáře". Tyto palačinky jsou plné bílkovin, takže zasytí opravdu na dlouho a chuťové buňky budou taky spokojené. :-) Je to opravdu mňamka, která je hotová raz dva.

RECEPT: Luštěninová směs se zeleninou, restovanou cibulkou a vajíčkem

Luštěniny bezesporu patří do zdravého jídelníčku. Zkuste si je připravit i vy, třeba Vás čočka s vajíčkem mile překvapí. :-)

RECEPT: Vaječná omeleta s žampiony a sýrem

VAJEČNÁ OMELETA S ŽAMPIONY A SÝREM - skvělá rychlovka, když nemáte chuť ani náladu na zdlouhavé vaření, ale zároveň si chcete pochutnat.

RECEPT: Ovesná kaše s ovocem a chia semínky

Tip na zdravou, chutnou a hlavně rychlou SNÍDANI nebo SVAČINU. Nevařená ovesná kaše – ingredience stačí zamíchat, nechat odležet v lednici a pak sníst. Tato kaše má vysoký obsah proteinů a komplexních sacharidů, takže Vás zasytí na hodně dlouhou dobu. Hlad po ní mít rozhodně nebudete a zároveň si pochutnáte.
Nahoru