Certifikovaný nutriční poradce

+420 739 236 923


Slečna Bára 17 let, zhubla 13,4 kg

Slečna Bára během tříměsíčního programu zhubla 12 cm v pase a 11 cm přes boky. Chcete také změnu?
Objednat plán >

ZMĚNA ZA 3 MĚSÍCE! Přináším Vám proměnu mladé slečny Báry, která za 3 měsíce udělala na sobě pořádný kus práce.

Váha po 3 měsících: - 7 kg
Váha po 7 měsících: - 13,4 kg
Břicho: - 12 cm
Boky: - 11 cm
Stehno: - 6,5 cm

Bára změnila svůj jídelníček od základu. Nyní se stravuje pravidelně, s max. přestávkou mezi jídly 3 hodiny. Hlad už nedohání brambůrkami a čokoládou, ale správným jídlem. Z jídelníčku vyřadila smažená jídla, ochucené nápoje a hlavně už nemá potřebu se v noci přejídat.

Z Báry mám obrovskou radost, nejen že kompletně změnila svůj jídelníček k lepšímu, zároveň začala i s pravidelným pohybem, který ji stále posouvá výš.

S hubnutím ještě není u konce, těšíme se na konečné výsledky za pár měsíců. :-)

vzorový jídelníček Báry >>

Recenze od Báry:

Svůj jídelníček jsem změnila od základu, stravuji se pravidelně. Nedoháním hlad brambůrkami a čokoládou. Vyřadila jsem noční přejídání, cukry, smažená jídla a ochucené nápoje. Na jídelníček jsem přidala snídaně, hodně ovoce a zeleniny. Dávám si menší porce víckrát denně, max po 3 hodinách.

PŘED REDUKČNÍM PROGRAMEM     

PO REDUKČNÍM PROGRAMU   - 13,4 Kg

Bára 17 let před a po programu

Vzorový jídelníček Báry na 1 den

Položky jídelníčku Množství kJ

Snídaně (1 634 kJ) 

chléb celozrnný žitný 100 g 1031
Cottage sýr 100 g 425
mrkev čerstvá 1x kus (100 g) 178

Dopolední svačina (598 kJ) 

Activia bílý jogurt nebo Activia kysaný nápoj bílý 1x kelímek 120g, půl nápoje 347
banán 1x menší kus (65 g) 251

Oběd (1 783 kJ) Boloňské špagety

 recept
libové mleté maso (doma namleté) 120 g (v syrovém stavu) 682
rajčata 150 g 141
špagety celozrnné vařené 150 g (po uvaření), 50 g (suché) 772
olej řepkový lžička 188

Odpolední svačina (646 kJ) 

knäckebrot 20 g (2 plátky) 264
Lučina linie 20 g 81
Mozzarella Light nebo paštika Patifu nebo plátek eidamu 30 g, 20 g, 20 g 207
rajčata 1x kus (100 g) 94

Večeře (1 262 kJ) Zapečený šmakoun s bramborami a zeleninou

 recept

brambory vařené ve slupce 100 g 284
rajčata 100 g 94
Šmakoun hlíva ústřičná 100 g 317
paprika červená 100 g 121
lilek 100 g 116
Eidam 30% průměr 30 g 330

Druhá večere (346 kJ)

 
zelenina (ledový salát, okurka, rajče) 1x kus (50 g) 170
20 g Camembert 13 % tuku Lidl (Hermelín Figura) nebo plátek eidamu, či 50 g krůtí šunky 176

Celkem

 

6269

Máte také zájem o změnu? Neváhejte a kontaktujte mě!

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.


RSS

Články

19. červen 2017

Zeleninový talíř s fazolemi a ''párkem'' alá Chilli con carne

Něco jako Chilli con carne. :-) Když dostanete chuť na Chilli con carne, ale nemáte všechny potřebné suroviny... Znáte to:" Když nemáte limetku, dejte tam citrón, když nemáte citrón, nedávajete tam nic". :-) Zahrála jsem si na pana Babicu, ale výsledek se podařil, i když to není podle originál receptu, ale opět improvizace. :-)  

Celý článek

Najdete nás na facebooku


Certifikace

Certifikt rekvalifikace Certifikát výživa dětí Certifikát odkyselení organismu
Certifikát diabetes a celiakie Certifikace výživa těhotných a kojících konference zdravá výživa
Sportovní výživa Nutriční strategie v praxi Certifikát - Sportovní výživa

Rady emailem zdarma

* povinný e-mail

Rychlý kontakt

facebookBc. Martina Jandová
Nové Město 34,
503 51 Chlumec nad Cidlinou

Mob.: +420 739 236 923
E-mail:  
FB: Zhubněte s Martinou
G+: Bc. Martina Jandova

© 2017, Bc. Martina Jandová – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití a ochrana osobních údajů | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑